- Şedinţa de alegeri pentru reprezentanţii studenţilor în Consiliul facultăţii, va avea loc marţi 15.01.2008, de la ora 11.30.
- Şedinţa de alegeri pentru şef de catedră, Consiliul facultăţii, decan, secretar ştiinţific, reprezentanţi în Senatul universităţii, va avea loc marţi 22.01.2008, de la ora 14.30.
- Pentru funcţia de decan al Facultăţii de Drept şi Administraţie Publică, în termenul legal de 15 zile înainte de data alegerilor, şi-a depus candidatura prof.dr. Cornel Haranguş.
- Pentru funcţia de şef de catedră, în termenul legal de 15 zile înainte de data alegerilor, şi-a depus candidatura prof.dr. Lidia Barac.
Sâmbătă, 16 decembrie 2006, între orele 18-19, la Casa de Cultură a Studenţilor din Timişoara, Universitatea "Tibiscus", prin Facultatea de Jazz, împreună cu Clubul Sportiv Tibiscus, prin trupa de dans, vă invită la spectacolul umanitar:
"Singuri suntem slabi, împreună putem fi puternici!"
dedicat Sărbătorilor de Iarnă. Invitaţiile se pot procura de la intrările în cele două sedii ale universităţii.
Fondurile obţinute vor fi donate unui cămin de copii din Timişoara.
În data de 10.11.2006 a fost prevăzută afişarea listei studenţilor care beneficiază de scutiri şi reduceri la taxa de şcolarizare, în anul universitar 2006/2007. Această listă a fost furnizată de conducerea universităţii.
Din 1 iulie şi până în 29 iulie, în Universitatea "Tibiscus" are loc prima sesiune de admitere. Candidaţii care doresc să se înscrie la una din cele 9 facultăţi, 14 specializări de studii universitare de licenţă sau 16 programe masterale, pot consulta condiţiile de admitere în secţiunea "Admitere", avantajele de a fi student la "Tibiscus" în secţiunea "Facilităţi" sau regulamentul de taxe în secţiunea "Taxe".
Pe scurt, este vorba de:
Număr de locuri
- Specializarea I (Drept)
200 locuri pentru cursurile de zi - Specializarea a II-a (Administraţie publică)
100 locuri pentru cursurile de zi
Perioada de înscriere
- 1 iulie – 29 iulie 2006
- 1 septembrie – 29 septembrie 2006
Modalitatea de înscriere:
- Concurs pe bază de dosar
Documente/acte necesare înscrierii:
- Dosar plic;
- Diplomă de bacalaureat sau echivalentă cu aceasta (studenţii care doresc să urmeze, în paralel, o a doua specializare vor depune copia legalizată a diplomei de bacalaureat şi o adeverinţă din care să rezulte calitatea de student la prima facultate);
- Certificat de naştere în copie legalizată;
- Certificat de căsătorie (unde este cazul), în copie legalizată;
- Adeverinţă medicală tip (obligatoriu analizele de sânge şi radiografia pulmonară);
- 3 fotografii tip buletin de identitate;
- Diplomă de licenţă sau echivalentă cu aceasta în copie legalizată (pentru absolvenţii învăţământului superior care doresc să urmeze o a doua specializare);
- Certificat de absolvire, în copie legalizată, pentru absolvenţii şcolilor de ofiţeri, colegiilor sau şcolilor postliceale;
- Adeverinţă de recrutare sau livret militar (unde este cazul);
- Chitanţa de confirmare a achitării taxei de admitere la casieria Universităţii.
Puteţi consulta lista candidaţilor admişi în anul I la specializarea Drept respectiv Administraţie Publică.